Найкращий акумулятор для човна?

Акумулятори VETUS розроблені з урахуванням сезонних вимог для акумуляторів  на човнах

Специфіка експлуатації акумуляторів на човнах полягає в тому, що вони  не використовуються в зимові період, тому наші батареї мають мінімальну швидкість саморозряду (приблизно 3% в місяць), проте на них  можна покластися для повторного запуску двигуна в наступній навігації.

Під час сезону катання на човнах наші акумулятори можуть забезпечувати як невеликі постійні навантаження , наприклад освітлення, музика і т.д.,   так і важкі, але короткі навантаження, наприклад запуск двигуна або робота електричної пропульсії (носового підрулюючого пристою).

VETUS пропонує три різні типи морських акумуляторів, кожен з яких має свої особливості.

Лінійка SMF – свинцево-кислотні необслуговувані акумулятори

Лінійка AGM — свинцево-кислотні необслуговувані акумулятори краще підходять для більш глибокого розряду

Лінійка DC110TC- напівтяговий акумулятор 31 групи (високого рейтингу)  типу SMF з потовщеними пластинами. Підходить для використання з електричним двигуном, електричною пропульсією (носовим підрулюючим пристроєм).

Акумулятори VETUS SMF

Герметична батарея, що не потребує обслуговування, яку ніколи не потрібно заправляти. Доступний у дев’яти різних моделях.

 Кришки цієї серії акумуляторів внутрішньо регенерують будь-який газ, який виникає під час використання або заряджання.

Конструкція батареї заснована на використанні свинцево-кальцієвих пластин.

Моделі VESMF60, 70, 85 і 105 оснащені «інспекційним оком», що вказує на стан заряду.

Виготовлені в ЄС.

Акумулятори VETUS AGM

Герметична батарея, що не потребує обслуговування, яка не містить вільного електроліту. Доступний у восьми різних моделях. Краще підходить для більш глибокого розряду.

Конструкція батареї заснована на використанні свинцево-кальцієвих пластин.

Електроліт у цих батареях поглинається роздільниками зі скловолокна між пластинами акумулятора, що означає, що батарея не може протікати при нормальному використанні.

Навіть якщо батарея випадково впаде і корпус зазнає пошкодження, батарея не зможе витекти, оскільки електроліт повністю укладений у сепаратори зі скловолокна.

Цей тип акумуляторів може бути відправлений навіть авіаперевезенням.

Виготовлені в ЄС.

Акумулятор VETUS DC110TC

 Цей тип акумуляторів глибокого циклу ідеально підходить для застосування з електричними двигунами, для електричних силових установок або як сервісна батарея.

VEDC110TC являє собою акумуляторну батарею групи 31 «глибокого циклу/напівтяги», яка має два різні підключення: один набір звичайних конічних з’єднань акумуляторних затискачів і один набір різьбових з’єднань (5/16 дюймів) для кабельних наконечників.

В батареї використовуються свинцево-кальцієві пластини.

Потовщені пластини всередині акумулятора дозволяють глибше розряджатися (до 75%) в порівнянні зі звичайними батареями та дозволяють використовувати його для циклічного застосування.

Ці характеристики означають, що батарея ідеально підходить для електричних човнів, де батарея розряджається протягом тривалого часу.

Виготовлені в ЄС.

Характеристики АКБ VETUS

Загальні характеристикиSMF Суднові АКБAGM Суднові АКБDC 110TC Судновий АКБ
Необслуговуванийvvv
Допускає глибокий розрядvv v
Середній строк служби5-6 років6-8 років5-6 років
Кількість циклів — % розряда350 – 35%500 – 75%+400 – 75%
Саморозряд<3% на місяць<3% на місяць<3% на місяць
Електролитрідинаскловолокнорідина
Матеріал пластинсвинець-сурмасвинець-сурмасвинець-сурма
Вентклапан (VRLA)v
Послідовне з’єднанняvvv
Паралельне з’єднанняvvv
Безпечне транспортування (авіа)v
Макс.кут нахилу при роботі55°55°55°
Макс.кут нахилу при установці
Зарядка від стандартного зарядного пристроюvvv

Select your currency
UAH Украинская гривна
EUR Евро