Акумулятори VETUS розроблені з урахуванням сезонних вимог для акумуляторів на човнах
Специфіка експлуатації акумуляторів на човнах полягає в тому, що вони не використовуються в зимові період, тому наші батареї мають мінімальну швидкість саморозряду (приблизно 3% в місяць), проте на них можна покластися для повторного запуску двигуна в наступній навігації.
Під час сезону катання на човнах наші акумулятори можуть забезпечувати як невеликі постійні навантаження , наприклад освітлення, музика і т.д., так і важкі, але короткі навантаження, наприклад запуск двигуна або робота електричної пропульсії (носового підрулюючого пристою).
VETUS пропонує три різні типи морських акумуляторів, кожен з яких має свої особливості.
Лінійка SMF – свинцево-кислотні необслуговувані акумулятори
Лінійка AGM — свинцево-кислотні необслуговувані акумулятори краще підходять для більш глибокого розряду
Лінійка DC110TC- напівтяговий акумулятор 31 групи (високого рейтингу) типу SMF з потовщеними пластинами. Підходить для використання з електричним двигуном, електричною пропульсією (носовим підрулюючим пристроєм).
Акумулятори VETUS SMF
Герметична батарея, що не потребує обслуговування, яку ніколи не потрібно заправляти. Доступний у дев’яти різних моделях.
Кришки цієї серії акумуляторів внутрішньо регенерують будь-який газ, який виникає під час використання або заряджання.
Конструкція батареї заснована на використанні свинцево-кальцієвих пластин.
Моделі VESMF60, 70, 85 і 105 оснащені «інспекційним оком», що вказує на стан заряду.
Виготовлені в ЄС.
Акумулятори VETUS AGM
Герметична батарея, що не потребує обслуговування, яка не містить вільного електроліту. Доступний у восьми різних моделях. Краще підходить для більш глибокого розряду.
Конструкція батареї заснована на використанні свинцево-кальцієвих пластин.
Електроліт у цих батареях поглинається роздільниками зі скловолокна між пластинами акумулятора, що означає, що батарея не може протікати при нормальному використанні.
Навіть якщо батарея випадково впаде і корпус зазнає пошкодження, батарея не зможе витекти, оскільки електроліт повністю укладений у сепаратори зі скловолокна.
Цей тип акумуляторів може бути відправлений навіть авіаперевезенням.
Виготовлені в ЄС.
Акумулятор VETUS DC110TC
Цей тип акумуляторів глибокого циклу ідеально підходить для застосування з електричними двигунами, для електричних силових установок або як сервісна батарея.
VEDC110TC являє собою акумуляторну батарею групи 31 «глибокого циклу/напівтяги», яка має два різні підключення: один набір звичайних конічних з’єднань акумуляторних затискачів і один набір різьбових з’єднань (5/16 дюймів) для кабельних наконечників.
В батареї використовуються свинцево-кальцієві пластини.
Потовщені пластини всередині акумулятора дозволяють глибше розряджатися (до 75%) в порівнянні зі звичайними батареями та дозволяють використовувати його для циклічного застосування.
Ці характеристики означають, що батарея ідеально підходить для електричних човнів, де батарея розряджається протягом тривалого часу.
Виготовлені в ЄС.
Характеристики АКБ VETUS
Загальні характеристики | SMF Суднові АКБ | AGM Суднові АКБ | DC 110TC Судновий АКБ |
Необслуговуваний | v | v | v |
Допускає глибокий розряд | — | v | v v |
Середній строк служби | 5-6 років | 6-8 років | 5-6 років |
Кількість циклів — % розряда | 350 – 35% | 500 – 75% | +400 – 75% |
Саморозряд | <3% на місяць | <3% на місяць | <3% на місяць |
Електролит | рідина | скловолокно | рідина |
Матеріал пластин | свинець-сурма | свинець-сурма | свинець-сурма |
Вентклапан (VRLA) | — | v | — |
Послідовне з’єднання | v | v | v |
Паралельне з’єднання | v | v | v |
Безпечне транспортування (авіа) | — | v | — |
Макс.кут нахилу при роботі | 55° | 55° | 55° |
Макс.кут нахилу при установці | 0° | 0° | 0° |
Зарядка від стандартного зарядного пристрою | v | v | v |